Dåligt samvete !

Hejsan! Idag så har jag absolut inte gjort speciellt mycket. Vakna kring 10, då åt jag frukost och sen så satt jag bara vid datorn. där kring 2 tiden så tog jag bussen till Tuna och var med Jonas. kring halv 5 tog jag bussen hem. När jag kom hem åt vi Tacos (igen). Efter middagen så satte jag mig här framför datorn och har suttit här nästan hela kvällen. Tänkte dock dra ut med Anders, André, Ludvig och några fler, men orkade absolut inte va med en massa ikväll, vet inte varför.

Idag så är det ju morsdag och jag har helt glömt bort det .. Eller jag har som inte glömt denna dag, men jag har glömt att köpa en morsdags present till mig mamma. Nu har jag väldigt dåligt samvete, och nu kan jag ju inte fara någonstans och köpa något. Usch jag mår riktigt dåligt över att jag glömt köpa nånting till mamma, jag börjar nästan gråta för att jag har så dåligt samvete..


Jag måste absolut fixa nånting imorn till mamma, och jag ska göra det efter skolan! Okej det blir lite i efterhand, men jag måste köpa nånting, jag bara måste!


Jaja, nog om det. Imorn på kvällen kommer jag fara til Tuna för att va med Jonas (suprise? ..No). Och på tisdag ska jag vara med Felicia ♥ Resten av veckan vet jag inte.


Nu ska jag iallafall försöka fixa en ny bloggheader. Jag har suttit hela kvällen och kollat runt på olika bloggar för att försöka få något tips eller så på design, och jag har hittat en massa fina bloggar, men dock ingenting som skulle passa mig, och min personlighet osv.

Vi hörs, ha det bäst!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0