detta fält är ett dumt fält som hela tiden måste fyllas i...

Tja! Kom hem för en stund sen för har ju varit på Tuna med Jonas. Först var vi hemma hos han, sen kom hans kompisar, så då drog vi ut, och sen te gården. Efter ett tag kom Vitte, haha han kände inte igen mig, men ja, okej. Efter ett tag blev det tråkigt så drog jag, Jonas, Elias, Drille och Mahdi(?) ner till stranden, vi satte oss på bryggan och ba chilla, kolla på solnedgången och allt. Det var mysiigt. Sen så gick vi typ runt och allt. Sen så följde Jonas mig upp till busshållplatsen, så satt vi där och prata osv osv. Sen kom min buss och då for jag hem.

Nu sen jag kom hem så har jag suttit här hemma och inte gjort speciellt mycket. har varit inne på facebook, bdb, pix, ja, det gamla vanliga typ. Och samtidigt så har jag smsat med Jonas. Imorn så blir det oxå att fara till Tuna och va med Jonas.

För en stund sen så fick jag ett sms av Jonas att jag skulle komma ut, och när jag kolla ut genom fönstret så står han och elias där, hahaha jag ba "va gör ni här?" när jag gick ut. Så ja, då har jag varit utanför mitt hus och pratat med dom i ungefär en halvtimme.

Nu ska jag äta en macka, och sen så ska jag nog snacka med Jonas på msn.



Bild på kvällens outfit:

Gråa mjukisbyxor - Inter Sportia
Rosa linne - H&M
Vit kofta - typ Lindex(?)
sockar - New Body

Håret är tillruffsat och uppsatt i en svans. Luggen uppsatt i klämmor.


Hahah ja, mitt rum är väl inte det finaste, fast sängen är bäddad, vilket är ett plus, och det är inte en massa kläder osv på golvet. Det är defenitivt ett plus!



Vi hörs, ha det bäst!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

inter sport eller team sportia? :) finns inget som heter inter sportia

2010-05-22 @ 14:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0