föreläsning och blablabla..

Tja! skola idag som vanligt. Förutom när vi var tvungen att sitta i aulan i typ 2 timmar för att lyssna på en föreläsning om typ säkerhet i trafiken och bla bla bla.. Det var tråkigt men ändå ganska intressant. Orkar inte rabbla upp allt, men det var iallafall en kille, som heter Christoffer, han var med om en olycka, så han är förlamad idag och sitter i rullstol. Han berätta om sitt liv och allt. Det var jätteintressant tyckte jag. men samtidigt att bara sitta rakt upp och ner och lyssna.

Efter skolan var jag med Amanda och Ewe ett tag. sen gick jag hem, åt middag, sen fixa jag mig och stack till gården. Där träffa jag typ Julia och alla dom. Sen så träffa jag Jonas oxå, vi satt och prata åde. Sen så stack han och hans polare. Sen så for jag, Ewe och Amada till Tuna av någon konstig anleding. Jaja då träffa jag ju som sagt Jonas igen, och Ewe typ strula med sin kille och Amanda typ, smsa åde. Thihihihihihih :)

For hem där vid 9 tiden. Och gick från örnäset hem. Nu sitter jag här framför datorn och lyssnar på musik och skriver med folk på msn. Nu måste jag ta och gå och sova, för imorse så försov jag mig nästan, kom nästan försent till skolan. Det får inte hända igen !


Vi hörs, ha det bra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0