Fredag, 21/5.

God morgon sunshines! Vaknade för ungefär en halvtimme sedan, och då klev jag upp. Nu har jag precis fixat mig åde, tvättat ansiktet och allt sånt dära, nu måste jag bara fixa håret, fast tror att jag bara ska stoppa upp det, för orkar inte göra nå märkvädrig med det. Ikväll så ska jag ju va med Jonas ♥ så kvällen kommer jag spendera på Tuna med han och hans polare, vet inte riktigt vad vi kommer göra, men säkert nå kul.

Nu måste jag borsta tänderna, fixa håret, klä på mig osv. Lägger in en bild snart på dagens outift för jag såg att det var ett tag sen jag gjorde det. Och ett videoinläg kommer jag väl oxå lägga in, Antingen ikväll, eller imorgon eller nå sånt.


Vi hörs!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0