full rulle hela dagen, ohyess !

Tjaah! skola idag dårå som vanligt, dock bara dom 2 första lektionerna, eller om vi säger såhär, under den andra lektionen så var det kör så har bara varit på en hel lektion idag. Vi gick och åt efter kören och sen så tog jag, Johanna och Sara bussen in till stan. Då traska vi direkt till pontushallen. Så spenderade nästan resten av dagen där.

Vi spela 2 matcher, första förlora vi andra vann vi överlägset. Sen på prisutdelningen så räkna dom ihop antal poäng under varje match, för både pojkar och flickor, innebandy och basket. Örnässkolan (där jag går) Vi hade flest vinster, men Tunaskolan hade ett poäng mer än oss så dom vann pokalen.

Jag känner mig så suur, för våran andra match var sist just före prisutdelningen, och hade jag bara satt ett skott och inte missat det så hade vi vunnit med 1 poäng. F*n så deprimerande, ursäkta mitt språk men jag stör mig som fan på det. Jag hade kunnat göra så örnässkolan vann men skit i det.

Efter det for jag hem, åt midddag, duscha, fixa mig och sen traska jag iväg till gården. Där var jag med Adam, André och Anders. Sen så kom Krille oxå, och efter ett tag Julia och Fanny. När gården stängde så for vi till coop. Sen så stack jag, André, Adam, Anders, Krille, Ludvig, Julia, Fanny och Oscar hem till Krille. Han har en hel etta för sig själv, helt chill!! Men iallafall så då var vi hemma hos han, lyssna på musik, snacka och en massa. Och Oscar lekte med Krilles fisk, hahahahahhaha ojojoj så kul säger jag bara. Jag gick hem där vid kvart över 10 för att jag var tvungen att va hemma senast halv 11.

Nu sitter jag och lyssnar på musik och smsar. Imorn så ska jag städa under dagen, sen så blir det att va med Julia och säkert en massa fler. På fredag blir det gården på kvällen och Lördag blir det kanske Piteå med mamma för att vi ska på hundutställning. Sen på kvällen blir det gården.


Ursäkta det långa inlägget, det är lite jobbigt att läsa men ni som läser allt är guldvärda, eller det är ju alla som läser min blogg, men ändå.



Denna vackra blid är fotat i måndags. Så här normala är vi i min klass.
Och det är jag som ligger underst thihihihi. Tog den från
Linneas blogg :)


Och denna vackra *host* bild är fotat sommaren 2009. usch hur man såg ut.
Bilden har mamma fota, och hon visa den idag för miig, kommer inte ihåg
att hon ens fotat mig när jag låg och sola.


inlägget blev iallafall lite roligare, Vi hörs, ha det bäst !♥


Kommentarer
Postat av: stina

haha, felicia jag tycker synd om dig så du ligger där underst och vi bara mosar dig ;)

2010-05-13 @ 00:06:33
URL: http://stajnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0