Hemma igen!

Tja ! Förlåt om jag inte bloggade nånting i torsdags på kvällen, jag hade gjort ett videoinläggo och allt, men somnade, förlåt! Jaja, jag har ju som sagt varit i Östersund i helgen. Det gick väl sisådär. Mitt lag (höken blå) Förlora alla matcher, och höken gul, dom vann en match, matchen mot oss. Det var sjukt dåligt att vi var tvungna att möta varandra men men.
Dom andra lagen vi mötte var typ 94or och 95or, och dom var asbra. Så därför förlora vi alla matcher. Men vi hade det jättekul där borta iallafall. Vi bodde på ett ställe som heter Boda Borg. Det var ett vandrarhem. Där fanss det oxå ett ställe eller vad jag nu ska kalla det, det var precis som fångarna på fortet, man är i lag, åsså ska man gå in i ett rum och lösa typ antingen en fråga elelr nå liknande. Orkar inte förklara det blir så komplicerat och jag är verkligen dålig på att förklara saker.
Vi hade iallafall jättekul i Östersund. Tyvärr blev det inga bilder, orkade inte ta med mig kameran någonstans. det var nog jobbigt med en stor väska och allt.

Det är iallafall skönt att vara hemma igen. Fast nu är basketsäsongen slut *snyft*. Jag vill verkligen inte att den ska va sluuuuut. Åsså så kommer vi få ny tränare (igen) till hösten, Josse får inte lämna oss!!!!! Hon far till U.S.A, kommer inte ihåg vad hon skulle göra, men hon lämnar oss :( 
Buhuu jag sitter och gråter när jag tänker på att hon inte kommer coacha oss nå mer. Jag börja nästan grina i bussen oxå påväg hem.



Nej nu måste jag verkligen gå och sova. och väldigt trött! Avslutar med en lite nyare bild på mig själv så inlägget inte värkar så tråkigt.





Vi hörs, ha det bra så länge !♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0