I'm BACK !!

Hallå! Nu känner jag mig på blogghumör igen (äntligen)! Men iallafall, orkar inte berätta vad som hänt under dagarna jag inte bloggat. Fast jag var på stan igår och idag med mamma. Igår så fynda jag på röda korset, jag hitta ett par jättesnygga Jeans som bara kosta 20 kr (!) och ett par vita mjukisbyxor för oxå 20 kr, och ett röd vit randigt linne för 20 kr. Sen så hitta jag ett jättefint halsband och 2 par örhängen. Dock så hitta jag mig ett par jättefina skor också!

Idag på stan så köpte jag mig skolavslutningskläder, eller iallafall en klänning, skor ska jag köpa någon annan dag. Och sn så köpte jag mig 2 nya BH:ar också, för det behövdes!


Igår:

Vita mjukisbyxor
Röd vit randigt linne

Svarta Jeans (Dålig bild!)

Mina nya skor! Har dock bytt till svart skosnöre på den ena skon.

Halsbandet och örhängerna jag köpte.


Idag:

2 BH:ar från Lindex, 99:-/st

Strumpbyxor

Klänningen jag ska ha på skolavslutningen.
Dock så får ni inte se hur den ser ut, det är en överraskning!





Jag vet, bilderna är dåliga men det får ni stå ut med. Ikväll så blir det gården med en massa. Och nu snart så ska jag hjälpa mamma med maten, För idag så blir det tacos. MUMS! Jaja vi får höras senare.


Ha det bäst!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha är du rik?:)

2010-06-01 @ 18:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0