Jag är stark och fortsätter gå !

Tja! Kom hem för cirka en timme sen, för jag har varit i Piteå hela dagen på hundutställning med mamma, våran hund Måniq och Kia från en av våra valpkullar. Det gick inte så bra. Men jaja.

Och man kan ju inte göra annat än att älska detta härliga väder ! Fast det var jobbigt i piteå för att jag hade Jeans och långärmad tröja. Det var asvarmt ! Elelr det är asvarmt fortfarande men nu sitter jag inne i mitt svala rum, och nu har jag på mig ett linne och mjukisbyxor som jag dragit upp så dom är som halvlånga shorts. Nice !

Igårkväll Så var jag med Julia, Krille, Adam, André, Ludvig och nån Emil. Vi var på gården och typ allt. Och sen när jag skulle gå hem så åska det, och jag brukar inte vara rädd för åskan, men gud vad panik jag fick när jag såg blixten och hörde mullret. Jag skrek och grät hela vägen hem. Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv!

Jaja nog pratat om det. Nyss har jag ätit middag, och ikväll så blir det gården med folk. Nu sitter jag och lyssnar på musik och smsar. Orkar inte skriva så mycket mer.


Vi hörs, ha det bäst !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0