less jag blir...

..på alla 97or. Så patetiskt! Först säger dem att dom t.ex hatar en person, och i nästa sekund så är den personen det bästa som hänt en. Först snackar dom skit om en person, sen älskar dom den personen. Fyfan vad patetiskt! (ursäkta mitt språk) Men jag är så förbannat less på alla som håller på så. Sluta upp med allt skitsnack och all bullshit, skaffa er ett liv!


Okej, back to the thing! Skola idag dårå. Har haft ont i ryggen hela dagen, det känns fortfarande som att någon skjuter mig mitt på ryggraden. Och ibland kommer det kraftiga smärtor som känns i hela kroppen. Jaja nu ska jag sluta gnälla.
Hade syslöjd sista lektionen, och jag håller på med en långärmad tröja. Vet inte om den kommer bli bra men men. Efter skolan var jag med Julia. Sen kom Krille, och sen så gick jag till Åsa och käka middag, tacos, mums ! Sen var jag med Julia igen. Vi gick runt, vi köpte glass, gick hem till henne och sen så gunga vi på skolgården. Jag blev typ åkajuk av att gunga (?!) Helt wierd. Jag gic khem där vid kvart i nio.

När jag kom hem så färga jag mammas hår mörkt. Det blev jättefint. Nu sitter jag och lyssnar på musik och snackar med folk på msn och smsar för fullt. Mobilen går typ i högvarv hehehe. Nu ska jag snart gå och sova, för är hur trött som helst.

Bjuder på 2 bilden som är fotat sommarn 2009.







Vi hörs, ha det bäst !♥


Kommentarer
Postat av: ffeliciah

hej, asså det är nu så att jag och paulina och emma har rätt ut detta skitsnacka på skolan men det visste du juh inte om. och då så sa jag allt jag hade gjort. så du kan inte säga att jag är patetisk för jag och hon har rätt ut det där. vi har sagt att vi glömmer det där och gått vidare.



men jag tycker att du ska fråga mig i fortsättningen om det är något sånt innan du börjar med de som du skrev till mig...

2010-05-12 @ 07:57:54
URL: http://thamussepigg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0