Life is a game!

Tjaah bloggen ! Idag så var det ju skola, och jag börja i ny klass ! i världens bästa 7D !!! Det var chilllllllll. Efter skolan var jag med André, Soa, Oscar och nån random kille som heter Emil. Vi gick runt och typ chilla och allt. där vid 4 drog jag hem. åt middag och sen for jag iväg på träningen. Efter träningen for jag hem, duscha, sen så var jag me Emil och Micke. Och nu sitter jag här och har tråkigt.

 Uppdateringen kommer vara dålig till helgen för jag ska till Östersund på fredag morgon med basketlaget och blir borta hela helgen. Nu ska jag snart sova för är astrött. Lägger in nå bilder från idag här nedanför.









vi hörs, gonatt !♥


Kommentarer
Postat av: lisette

emil , fifan vad ball han är!

2010-05-05 @ 16:09:46
URL: http://llisetteh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0