Live the day, like its no tomorrow.


Hejsan! Kom precis hem för har först varit och kolla på träningen, sen så gick jag upp till fritidsgården och var med Julia. Det var precis som ett dagis där, det lät och lukta precis som ett dagis för att alla f 97or var där, thihihihihihiihi snäll jag och Julia är då, NOT !

Först så satt jag, Julia och Tilde ooch spela Psycho, sen så drog Tilde hem, så då spela jag, Julia, Josse och en kille som jobba på gården circus. sen så drog josse. Då spela jag, Julia, och dom två som jobba på gården Psycho, vi hade det väldigt trevligt!

Och på skolan idag så blev jag typ mobbad eller vad man nu ska säga. För först så skulle jag gå och hämta pengar från min jacka för att Julia skulle låna en femma, så då satt hon i fiket och vänta på mig, men jag tog min lixom inte dit.
För först så börja Fred hålla på att typ kittla mig och försöka knäppa upp min BH, sen så börja typ Alen och Anders oxå hålla på. Sen kom Niklas och typ kittla sönder mig. Och när jag nästan typ dött av skratt så kom Adam och putta bort Niklas, och sen så lyfte Adam upp mig och sprang iväg med mig samtidigt som Niklas sprang bredvid och försökte knäppa upp min BH.

Ojoj vilken dag säger jag bara!! Och ni får ursäkta så hemskt mycket dom tråkiga inläggen, de ser så tråkigt ut för att jag inte har bilder, måste ta med mig kameran och börja fota när jag far någonstans.


Nu så mååste jag ju börja packa inför Östersund, för har inte gjort det ännu, oh my god ! Nej nu får jag typ panik för det känns som att jag inte kommer hinna packa allt, eller att jag typ kmomer glömma nånting.


Btw, läs Tildes, Julias och Josses blogg :)



Vi får höras, ha det bäst !♥




Kommentarer
Postat av: tildepuff

HAHAHAHA du har det inte lätt du felle ;)

2010-05-06 @ 07:47:39
URL: http://unicornia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0