mamma♥

Mamma, Du är det bästa som någonsin hänt mig! Jag älskar dig, och kommer alltid göra det. Vi bråkar väldigt ofta, och båda kan vräka ur sig en massa elaka saker, men ingen av oss menar det.    Jag har sagt att jag hatar dig väldigt många gånger. Men det är bara ord, Okej det är ord som kan såra en person väldigt hårt, men jag hoppas du förstår att jag verkligen inte menar det jag säger till dig när vi bråkar.    Jag vill att du ska veta hur mycket jag älskar dig, och man har bara en mamma, och för mig så är du världens bästa mamma! Jag vill bli som du när jag blir stor, för du är dels en bra förälder, men samtidigt en snäll person. Du har en bra personlighet, och du är bara bäst!      Jag älskar dig mamma, Förlåt för alla gånger jag varit dum. Men trotts alla fula ord jag sagt till dig så kommer jag alltid älska dig mest !<3
Man har bara en mamma, och jag är tacksam att just jag har en. Trotts alla fula ord jag skrikit åt dig så hoppas jag att du förstår hur mycket jag verkligen älskar dig, och jag är stolt över att kunna kalla just dig för min mamma!♥



Förlåt om jag glömde bort att ge dig en Morsdag present. Och förlåt om jag inte sa någonting över huvudtaget. Jag älskar dig mamma♥



Niclas Wahlgren - Mamma Min Mamma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0