Måndag.

Tja! Idag så var det ju skola, tråkigt som vanligt men jaja. Fast vi hade slöjd sista lektionen och jag blev nästan klar med min tröja, fast den är inte så fin men ni kommer få se den när jag är klar med den. Och idag så var ju jag hos tandläkaren, vilket jag hatar. Och efter varje gång jag varit där hatar jag det bara mer och mer, eftersom att det ända dom säger är "du har perfekta tänder" bla bla bla! Okej det är bra, men det är inte kul att höra samma sak varenda gång. 

Efter skolan var jag med Julia en stund, vi for till coop för att det regna, där träffa vi Stina. Så vi snacka med hon en stund. Sen for jag hem. När jag kom hem käka jag osv. Och nu ikväll har jag inte gjort ett piss! Det var tänkt att jag skulle va med Anders och dom men jag fick inte tag på Anders, så jag har suttit hemma och sjungit osv. Jag måste börja träna på nån låt oxå, alltså med panflöjten. Eftersom att jag ska spela panflöjt nästa vecka på stan för att det är kulturskolans dagar.


Nej nu ska jag inte sitta och babbla på allt för mycket. Har inte några nya bilder, och har dock inte kameran nu för att den fortfarande är hos pappa. Och för den delen så ahr jag typ inget viktigt att komma med heller.


Imorn så ska jag ju till optikern vilket är hemskt, men samtidigt bra. Och före det så ska vi ha en basketavslutning på Golf Garden, men jag kommer inte hinna va där så länge pga optikern .. Jaja, Nu ska jag fortsätta att lyssna på musik och snacka med Jonas på msn osv. Bjuder på en jättegammal bild från typ november 2007 :)

Det är jag, Fanny och Lisa på bilden. Efter en lång träning i Kronanhallen,
Bästa hallen ever som vi alla saknar !
 



Vi hörs imorn, ha det bäst !♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0