måste försöka bättra mig, jag vet!

Tjah! Ursäkta mitt förra inlägg, det blev lite arga ord där på slutet. Men iallafall, skola idag dårå. Hade halvdag musik, så hade musik från 12 till halv 4. efter skolan var jag met Julia. Vi for hem till mig. Vi spela kort och hade det trevligt. Vi gjorde ett videoinlägg oxå som jag inte får in på datorn, GRR! Kameran har slut batteri och nu orkar jag inte lägga in det. Jag käka middag och allt, och sen så var jag tvungen att fara till Farmor med pappa och brorsorna. För vi skulle hjälpa farmor att kratta ihop alla löv på hennes gård.

Det var jobbigt men kul på något sätt. Efter att ha krattat ihop allt och stoppat allt i en säck, så fick man en glass av farmor, och läsk och bulla. Vilken belöning! Efter det så for vi hem, och jag satte mig här direkt. Jag har suttit framför datorn hela kvällen. Dels så har jag smsat oxå.

Nu så måste jag sova. Hoppas jag kan sova, för min kära mobil har inget batteri, och min laddare är hos mamma, SUCK ! Jaja, vi får hoppas på att jag klarar mig tills halv 12 imorn !



Ja såhär ser min kära mobil ut.. Den funkar att smsa med, men om någon ringer till mig eller att jag ringer till någon så hör personen mig men jag hör inte han/hon. Fett irriterande!


Vi hörs, ha det bäst!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0