Nytt ..

Hejsan! Som ni alla ser så har jag redigerat hela bloggen. Allt har jag fixat, men resultatet är väl inte det bästa. Men jag blir bättre iallafall. Det får se ut såhär nu, tills jag fixat resten av alla koder och allt sånt där.

Ni får stå ut med att det kanske kommer se ut så här ett bra tag. För innan jag fixat precis som jag vill ha det så kommer det säkert hunnit gå en vecka eller 2.

Bloggdesignen (inte headern) ser mycket bättre ut, nästan som jag vill ha det, men som sagt så är jag inte klar, men än en gång, så ser det bättre ut än det förra designen + headern.





Idag så har jag ju för den mesta tiden suttit framför datorn och försökt fixa bloggen. Men annars så har jag suttit ute på balkongen och solat, lyssnat på musik och gjort ingenting.
Ikväll blir det att dra sig till gården med massa folk. Blir att vara där hela kvällen, så slänger väl in ett inlägg när jag kommer hem ikväll/inatt.

Imorn så far jag till piteå på hundutställning med mamma, så blir borta hela dagen, och på kvällen blir det att umgås med folk på gården.


Vi hörs, ha det bäst !♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0