små ord kan såra en person väldigt hårt...

Förlåt för det jag gjort. Men det du sa kändes som ett hårt slag mot hjärtat. Du menade säkert inget illa med det du sa. Men jag blev sårad. Så fel var det inte om man tänker efter. Okej, vet inte varför jag gjorde det, men jag sluta på en gång. Men på orden du sa, det lät nästan som att du idiotförklarade mig med den röst du använde. Du lät arg och förbannad på mig. Men det är inget jag kan göra nånting åt just nu.

Jag gråter och vet inte vad det är jag ska göra. Tårarna bara rinner ner för mina kinder när jag tänker på dig, och våra minnen. Och framför allt det du sa. Du menade nog inte att såra mig, eller på nått sätt försöka få mig ledsen. Men om sanningen ska fram känner jag mig som en idiot. Okej du har andra, massa andra vänner och bästa vänner som är bättre än mig, både på personligheten, utseendet och sättet hur personen är. Men jag trodde på dig när du sa att jag är speciell på ett bra sätt. Och att jag är en sån person man inte kan göra annat än att älska och bla bla bla, vad du nu sa. Men .. Just nu är allt i min värld lika grått och tråkigt som i mina tankar. Allt är sönderslaget av några enstaka ord.


Jag försöker hålla tårarna inne, vilket inte går så bra just nu..
Det skulle ju alltid vara du och jag, bästa vänner föralltid, men allt går så fort, och allt nästan blåser bort med vinden. Och förlåt om jag blivit en idiot, förlåt om jag förändrats.. Men jag är inte ensammen om det. Se bara på dig själv, kanske inte ditt utseende, men sättet hur du är..




Förlåt för den jag är men det är inget jag kan rå för ...



Kommentarer
Postat av: ffeliciah

gumman vad har hänt?,

det är väll inte om mig? :( <3



älskar dig <3

2010-05-27 @ 08:51:20
URL: http://thamussepigg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0