Söndag 23/5

God morgon ! Idag är det söndag vilket känns hemskt eftersom att det är skola imorn, och det ska regna hela dagen imorn, så det känns ju lagomt kul. Eller så inte! Men iallafall, vaknade där vid halv 10. Då fixa jag mig, gjorde lite små saker, och nu så har jag hamnat här framför datorn, det är ju säkert väldigt intressant att veta, Svar nej.

Idag så ska jag än en gång fara till Tuna för att va med Jonas. Vet inte riktigt vad vi ska göra men nånting blir det alltid. Skola imorn, och resten av veckan, fast det som är hemskt är att jag ska till tandläkaren imorn, help me! För sist jag var hos tandläkaren så börja dom snacka nånting om mina tänder och att jag var för liten och bla bla bla, så liiite nervös är jag ju. Och sen på tisdag så ska jag till optikern vilkert känns bra, men ändå jävligt dåligt! Ursäkta mitt språk. Varför det är bra är för att jag ser dåligt och det är jobbigt eftersom att jag får sån huvudvärk, men samtidigt så vill jag inte ha glasögon även fast det är ett måste. Det är för att jag inte passar i glasögon, men jaja, ett måste ja det är ju ett måste.


Nej nu har jag inte tid att sitta här,måste snart börja traska upp till bussen. Bjuder på en gammal bild som jag hitta så inlägget inte bara innehåller text vilket kan kännas jobbigt att läsa.


Bilden är ett år gammal. Fotad i göteborg när vi var där med basketlaget.



Vi hörs, ha det bäst!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0