Svartöstan med folk!

Tjaaah ! Idag så har jag inte gjort så mycket iallafall inte före middagen. Igår så pajja min mobil, de känns ju lagomt kul oxå. NOT! Jaja får väl ta och fixa de på ett eller annat sätt. Nu ikväll så har jag varit me Moath, Eweo, André, Anders, Oscar, Fred, Alen, Robin och nån Erik. Vi träffade Tilde, Julia, Stina, Johanna och Fanny. Sen så trfäfa vi oxå Olivia, Pierre, Matilda, Masse och nån random kille. Sen så for vi hem till Erik, och vi var i hans källare. Trevligt trevligt.♥











Bilder från nu ikväll. Nej nu måste jag verkligen gå och sova. Är väldigt trött och sliten. Har ont i axeln från gårdagens matcher, och eftersom att jag har cyklat idag s har jag ont i rumpan. Åsså har jag ont i båda knäna och i höfterna. Jaja nu ska jag sluta gnälla.
Imorn är det skola och då börjar jag i 7D ! yippiiiieee !!! Och imorn så börjar jag 10.20 och slutar kring 1 tiden. CHILL!


Vi får höras, ha det bra !♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0