tjabba tjena hallå..

Tja! Skola idag dårå, som vanligt. Fast har haft extra musik lektion och sen så har jag spelat panflöjt hos Maria också. Och sen under nästsista lektionen som var SO så var vi i parken och chilla. Och sen på slöjdlektionen så kan jag berätta att jag blev klar med min tröja (!). På ett sätt blev den fin, men tyget .. Jaa.. Tyget är väl inte världens finaste. Och jag ser ut som hejkomochhjälpmigfreak i den. Lägger in bild senare, för just nu har jag inte min kamera.


Nu så ska jag trampa iväg till Jonas. Imorn så ska jag vara med Felle, och på onsdag så ska jag på stan med Julia och Fanny och kolla på skor och annat kul, det blir skojj!



Vi får höras ikväll, ha det bäst!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0