Torsdag 20/5

Tja! Nu ikväll så har jag varit med Jonas. Först var vi här hos mig, sen så gick vi till gården och var där resten av kvällen. Vi hade typ askul, Jonas spela gitarr för mig och Oscar typ hyperventilerade. Han kunde typ inte sitta still, och Julia typ asgarva åt allt hahah. Kul kväll, fast roligast var det med Jonas. vi satt vid busshållplatsen i typ 20 min och vänta på hans buss, sen när bussen kom sa vi hejdå osv osv och sen så for han.

Imorn så tror jag inte att jag pallar fara till gården, för det ät Tjejday där, okej de skulle va askul att fara dit, men har hört att det kommer folk dit som jag verkligen inte tycker om, och en massa fjortisar kommer vara där, och jag kommer bara bli irriterad så det är bäst att jag inte far. Och jag vet hur jag själv funkar, blir det det minsta tråkigt så sticker jag hur som helst. Så imorn så blir det nog att fara till Tuna och va med Jonas (igen♥) Vi kommer troligen va med hans polare åde.


Nu ska jag typ gå och sova, för jag är jätte trött. Har lång dag imorn, börjar 8.15 och sluta 15.20, det är deprimerande att sluta så sent på en Fredag, jaja kvällen kommer iallafall blir lyckad ♥



Bjuder på en lite gammal bild från i början av April :)



Vi hörs imorn, gonatt!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer att vara en massa fjortisar där säger du och vad är DU då???????

2010-05-21 @ 08:18:11
Postat av: Anonym

Då passar du ju perfekt där, om det kmr vara massa fjortisar!

2010-05-22 @ 14:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0