Tragiskt!

Hejsan ! Har ju varit med Jonas nu ikväll och vi har bara varit hemma hos mig. Efter att jag följt honom till bussen så gick jag på Seven Eleven och köpte godis.
Jag kände att jag behövde sånt nu eftersom att jag inte ätit sånt på jätte länge och för att jag ska till tandläkarn imorn.

Jag har som inte så mycket att skriva om, eftersom att jag försöker blogga så ofta jag kan. minst 2 ggr per dag. Fast ibland blir det bara en men det får ni stå ut med.
 Imorn så ska jag iallafall va med Anders, André och säkert en masa andra människor. Och på onsdag så ska jag vara med Jonas♥


Nu ska jag snart gå och sova, eftersom att jag somna på bussen tidigare idag vilket är helt tragiskt (!?), och för att jag är ännu tröttare nu. För jag måste ju orka fara till skolan imorn Vi får höras imorn !♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0