åter igen..




En lite nyare bild, med två olika redigeringar.


Än en gång så har jag varit usel på att uppdatera, och jag ber om ursäkt igen. Hur som helst så har det väl inte hänt nått speciellt under dom få dagar som jag inte bloggat. I torsdags slutade jag tidigt och på kvällen var jag på gården. Igår så hade jag sovmorgon och slutade halv 1, det var inte helt fel faktiskt!
Träningen var jag inte med på eftersom att jag har streptokocker(stavning?), alltså ett slags virus i halsen, och jag började äta penecelinet idag så ska äta det 10 dagar framöver.
Igår så färgade jag också håret, eller rättare sagt halva håret. Jag färgade det kolafärgade blodare och nu är det lite oranget men det funkar!

Idag har jag för det mesta bara varit hemma. Jag var in en snabbis till stan för att kolla runt lite på vissa affärer, men även för att fara till pappas jobb och träffa honom. Det var nämnligen öppet hus idag på gymnasieskolorna och min pappa är vakmästare på en av dom så jag passade på att gå dit och träffa honom. vi satt och pratade lite, vi åt pepparkakor och jag drack varm choklad och han drack kaffe tror jag. Sen när jag skulle hem så träffa jag Jonas och Emma.
Dagens middag var iallafall tacos, mums! Ikväll så blir det en tidig kväll för mig, tror jag. Dels för att jag är hur trött som helst, men sen för att jag måste vila upp mig så jag orkar döma den där basketmatchen imorgon. Egentligen borde jag inte göra det eftersom att jag är 'sjuk', men det struntar jag i.

Inlägget blev lite längre än vad jag trodde att det skulle bli, men det spelar inte så stor roll. Nu ska jag se på film och mysa med mamma. Ha en fortsatt bra lördagskväll♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0