förskyld...

God kväll! Jag är fortfarande lite dålig på att uppdatera bloggen, men jag lovar att jag ska bättra mig! Jag har faktiskt också funderat på att göra ett videoinlägg här nån dag i veckan, eftersom att det var flera månader sen sist! och sen så måste jag göra nånting åt min bloggdesign, den är lite old...

I alla fall, Idag på skolan så hade alla 8or novellskrivning, typ som ett nationellt prov, och det gick väl hyfsat bra för mig, slutet är väl lite knasigt men det funkar säkert. Jag sluta där vid 11, och vid 12 så tog jag bussen in till stan för att träffa Jonas. Efter middagen så gick jag till sporthallen för att kolla på mitt lags träning. Kunde tyvärr inte va med eftersom att jag hr blivit väldigt förskyld, och min hals vill aldrig sluta göra ont, börjar bli något less! Kvällen sluta på fritidsgården med Moa och Tanja. Vi hade det mycket trevligt!

Igår så var jag ju först på skolan, sen på förhör och sen på kvällen så for jag och kolla på LF matchen, och LF vann ju såklart. Jag får se om jag far till skolan imorgon, det beror helt på hur jag mår. Just nu så sitter jag och dricker te med halstabletter i och hoppas på att vara någorlunda frisk inför imorgon, vill ju gärna ha någon röst när vi har kör eftersom att det börjar närma sig lucia och julavslutningen.

Bildlöst inlägg, men det får ni stå ut med. Har inga nya bilder på den här datorn, utan alla är på datorn hos pappa. Men vi får höras imorgon, Godnatt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0