Första advent



"Hejsan jag är seriös"

Idag så har lite julpynt fått komma ner från vinden eftersom att det är första advent. Det är typ det jag gjort idag. Tagit ner julstjärnor och ljusstakar och stoppat upp dom i fönstrerna, annars har jag bara suttit här vid datorn. Planerna inför kvällen blir väl samma som igårkväll. Mys framför tvn med mamma. Fast innan det så ska jag fara iväg till pontushallen för att döma 97ornas match.

Snart ska jag knalla iväg till Eva-Stina för att hämta en visselpipa jag ska låna, och efter det ska jag vänta tills Maja kommer och hämtar mig och sen bär det av till matchen. Vi får höras senare, puss!



Kommentarer
Postat av: evelina w

jättefin bild! :)

2010-12-06 @ 19:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0