I'm back!!



Hallå! Nu är jag tillbaka efter en väldigt lång bloggpaus, vilket har varit superduper skönt! Nu börjar jag sakta men säkert få ordning på mitt liv, skolan, träningar osv. Dock så har jag fortfarande väldigt mycke skoljobb kvar, som t.ex prov, men det ordnar sig!
Under tiden då jag inte bloggat så har det väl hänt en hel del. Jag har bland annat bytt hårfärg, så nu har jag oranget och svart hår. Dock så ska jag ju inte ha oranget, men för tillfället har jag inga pengar, och sen behöver mitt hår vila lite för att jag blondera det 2 ggr på 3 dagar.

Nu i veckan har jag haft 8 träningpass, 3 i måndags, 2 i tisdags och 3 igår. Jag är helt slut i kroppen, och har träningsvärk överallt. Men det har varit hur skönt som helst att få träna, eftersom att jag knappt kunnat göra det.

Idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Ska typ vila hela dagen, eftersom att jag hade tänkt fara till gården senare ikväll. Ska börja fundera på hur min nya design ska se ut, eftersom att jag inte är nöjd med den jag har nu. Har ni några förslag på hur headern kan se ut? :)



Kommentarer
Postat av: Jonas

felicia är det sant att du gillar att svälja sprut grädde??

2010-11-05 @ 12:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0