jobbig dag.

För tillfället så sitter jag och suger på en halstablett och hoppas på att det ska lindra lite i halsen, iallafall så jag kan svälja normalt. Inte för att det har funkat tidigare, men man kan ju som sgt alltid hoppas.
 Skolan var en plåga idag, kämpa mig igenom varenda lektion och längtade nå fruktansvärt tills jag kunde få gå hem i kylan.

Var till läkaren idag också för att kolla ifall jag har halsfluss, och jag kommer få svar typ imorgon eller på fredag. Mamma tror att jag har fått influensan, eftersom att jag också har ont i hela kroppen är och hes osv osv. Imorgon så har jag en kort skoldag vilket är skönt, slutar nämnligen halv 12. Men jag får se hur jag mår imorgon och ifall attjag orkar fara till skolan. Men dumtjurig som jag är så kan jag tvinga mig själv till skolan även fast jag mår skit.

Föresten så är det bara 30 dagar kvar tills julafton idag, och jag fyller år om exakt 2 månader!
Nu ska jag iallafall krypa ner under mitt varma täcke. jag bloggar imorgon. Godnatt!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0