nu är det dags för fredagmyyyyyyys!


Titta vad som kom med posten idag, det efterlängtade skolfotot, och skolkatalogen! Själv blev jag, som dom flesta tycker att dom blev, inte speciellt fin. Fast jag är ändå nöjd, eftersom att jag är mycket finare än förra skolfotot!
Högst upp från vänster: Svante, Jakob, Malin F, Tilde, Murtadha, Malin G, Hanna Fanny L, Stina och Julia.
Mellersta raden från vänster: Fanny F, Anna, Linnea L och Linn.
Längst ner till vänster: Timmy, Linnéa M, Henrik, Ellen, Amanda, Jag och Johan.
Bilden är mycket dålig, men det får ni stå ut med!



God kväll! Igår kväll så bestämde jag mig för att fara till fritidsgården, eftersom att det var ett bra tag sen jag var där. Det var inte så mycke folk där, men jag var iallafall med Julia och Krille, och André var med ett tag.
Kim som jobbar på gården bakade en kladdkaka, och medans den var i ugnen så gick jag, krille, Julia och André till coop för att köpa grädde, och det blev sprutgrädde som vi kallar det, ja ni fattar nog vad det är jag menar. Iallafall, när vi kom tillbaka så åt vi kladdkaka och bara pratade på. När gården stängde så var jag med krille, och vi var först ute i kylan, men jag frös så mycket så vi gick in till han.

Idag så har jag bara varit hemma. Och när posten kom blev jag helt hysterisk, eftersom att skolfotot och den mycket efterlängtade skolkatalogen kom. Jag har suttit och kolla igenom hela, flera varv. Det är så kul och kolla på hur mycket dom flesta har förändrats på bara ett år. Ja, man kan ju bara kolla på mig, utseéndemässigt, till exempel.
Sen där vid 4 så tog jag och mamma bussen till Gammelstad för att vi skulle ut till min mormor och morfars grav och tända ljus, inklusive min mormors systers grav. Efter det så for vi och handla på Willys och sen så for vi hem och åt.

Nu ska jag ta och hoppa i duschen. Ikväll så blir det fredagmys med mamma, för vi ska kolla på en film som heter The Bourne ultimatum. Ha en trevlig fredagskväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0