plugg som man egentligen inte orkar med..



Bild från arkivet. ♥


Hallåj! Skoldagen har som vanlig varit väldigt seg, tråkig, jobbigt osv. Iallafall. Efter skolan så knalla jag hem i det iskalla vädret. Jag åt middag och sen så gick jag till sporthallen för att kolla på tjejernas träning. Kollade inte på hela utan gick hem där vid 7 för att jag var tvungen att plugga. Men istället för att plugga till NO provet som är imorgon så bakade jag pepparkakor. Fast efter det så satte jag mig ner med kemiboken och börja plugga.
Så det är det min kväll har bestått mest av. Plugg, plugg och åter plugg.

Näeh, nu måste jag snart gå och lägga mig. Det här penecelinet(stavning?) jag äter gör mig mycket tröttare än vad jag vanligvis brukar va. Så jag får blogga imorgon helt enkelt. God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0