Seg och långtråkig dag..


Ja, precis som rubriken lyder så har den här dagen varit otroligt seg och mycket långtråkig. Eftersom att jag varit i arcushallen och städat, bytt påsar i papperskorgar, plockat skräp från golven osv. Det är nånting jag inte vill bli, städerska! Det måste nog vara det tråkigaste jobbet i hela världen, det är iallafall min åsikt men alla tycker vi ju olika.
Iallafall, när jag och mamma kom hem så åt vi middag, och sen från det jag var klar så har jag suttit här framför datorn och lyssnat på musik, chattat med folk och bara surfat runt på internet. Imorgon så ska jag och mamma städa, vilket behövs! Och då syftar jag på mitt egna rum. Det ser ut som att det varit ett bombnedslag med kläder och allt möjligt, bokstavligen. J a g  m å s t e  v e r k l i g e n  s k ä r p a  m i g !

Nu ska jag fortsätta med det jag höll på med. Ska kanske slå på en film senare, men man ser ju vad som händer.
Ha en trevlig lördagskväll!


Lisa lavie, grymt duktig på att sjunga. Det här är hennes cover på låten 'Grenade - Bruno mars'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0