Typ som en bloggpaus?...




Hallå! Jag har inte bloggat på 2 veckor vilket känns ganska så hemskt eftersom att jag sa att jag skulle skärpa mig. Men nu är det så att jag har varit utan dator i ungefär 2 veckor hos mamma, och jag bor ju där på heltid så. Sen så har jag inte haft pengar på mobilen så jag har inte kunnat mobilblogga heller. H e m s k t !

Iallafall, Helgen har jag iallafall spenderat hos pappa, och igårkväll och hel dagen idag så har jag varit med min kära vän Felicia. Igår under dagen så jobbade jag på max med Agnes, eller ja, vi gick ju runt på stan i en björndräkt och dela ut ballonger och rabattkuponger, det var hur kul som helst. Och sen att få gratis mat efter att man jobbat är inte helt fel! 
Sen på kvällen så kolla jag och Felle på film (titanic), åt en massa chips, godis och drack en massa julmust. Vi hade det riktigt mysigt! Idag så var vi först hos mig och kolla klart filmen + extra materialen som följde med, typ behind the scenes osv. Jag kom hem för ett tag sen eftersom att vi gick till henne efter att jag ätit middag.

Imorgon så börjar jag 9.40. Att ha sovmorgon på måndagar är inte helt fel! kommer bara va med på 2 lektioner ungefär eftersom att jag ska på förhör. Träningen är inställd imorn eftersom att det är LF match så då ska mitt lag kolla på den.

snart ska jag krypa ner under täcket och kolla på tv och smsa lite innan jag somnar. Hoppas ni har haft en bra helg för min har varit suverän! Vi får höras imorgon. God natt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0