Bloggpaus!


En liten nyare bild.

Uppdatering suger för tillfället, och det kommer den göra nu en lång tid framöver. Det händer väldigt mycket i mitt liv just nu, Har dels långa skoldagar, mycket läxor, prov osv, men sen så har jag en massa träningar också. Och just nu har jag ingen ork och lust att blogga, eftersom att nu har jag flera prov jag måste plugga till, träning 4 ggr/vecka och sen så måste jag ha tid för att umgås med kompisar också, vilket jag knappt har för tillfället.
Så nu tar jag en "bloggpaus" som det heter, eftersom att jag måste fixa allt i mitt liv innan jag ska ödlsa en massa tid framför datorn bara för att hinna blogga. Visst, jag sitter redan lite väl mycket vid datorn vilket jag inte borde, men det blir bara så.

Bilden här ovanför är väl inte speciellt fin, men den är ny, och jag tänkte att ni får nöja er med den till jag kommer tillbaka. Och när min bloggpaus är över så kommer det även dyka upp en ny bloggdesign, spännande!
Ha det så bra tills jag återvänder till bloggandet!♥



Kommentarer
Postat av: cherie

Vill du ha mer läsare till din blogg?

kolla in min blogg! Kolla efter kategorin 'cherie tipsar' :)

det är ingen bluff, jag svär på mina snygga skor!

Det för för din egen skull! :)

Du får gärna kommentera också när du väl är där! :)

2010-10-23 @ 14:19:07
URL: http://www.cherie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0