Fredag 8/10


Bjuder på en gammal och lite halvtaskig bild på mig och mina käre vän Felicia♥

God kväll! Igår så spenderade jag kvällen på tuna. Idag så var det ju skola som vanligt, och vi hade prov i SO. Jag hade pluggat hur mycket som helst och jag kunde allting men fick hjärnsläpp när jag fick provet framför mig. Jaja, vi får ju se hur det gick sen när jag får igen provet.
När jag sluta for jag hem och åt middag, och sen så cykla jag iväg till hallen för att kolla på tjejernas träning. Kunde dock inte va med för att jag har jätte ont i höften.
Efter träningen cykla jag hem, och sen så for jag iväg till pontushallen för att kolla på LF Basket och sen för att sitta i biljettkassan. Efter matchen åkte jag hem med Maja och sen dess har jag bara suttit framför datorn.

För en stund sen fick jag ett samtal. Och efter det kunde kvällen inte bli bättre.
Snart ska jag lägga mig. Även fast jag inte är trött. Men känner att jag verkligen behöver sova för att jag sovit så himla dåligt som senaste dagarna pga ryggen.

Vi hörs imorgon! God natt♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0