Lördag 2/10

Godmorgon! Uppdateringen är väl fortfarande lite kass, men det får ni stå ut med. Iallafall, igår så bestämde jag mig för att fara till skolan, eftersom att jag redan hade missat så himla mycket, dels 2 prov, men sen spanska läxförhör osv. Men timmarna i skolan blev korta, eftersom att där vid halv 11 for jag till vårdcentralen för att kolla ryggen. Sen for jag tillbaka till skolan. Men då blev jag inte speciellt länge där, och varför vill jag inte gå in på heller. Jag for iallafall hem. Där vid halv 4 följde mamma mig till sporthallen för att jag skulle kolla på tjejernas träning, jag själv kunde inte va med pga ryggen. 

Iallafall, efter träningen så for jag hem och åt middag, och sen så satte jag mig här framför datorn. Och i stortsätt hela kvällen satt jag framför datorn eftersom att det inte fanns nånting annat att göra.
Imorse så blev jag väckt av telefonen, Felicia ringde. Hon påstod att jag brukade vara vaken vid den tiden då hon ringde, alltså där vid 9. Fast det brukar jag verkligen inte. När vi la på försökte jag somna om men det gick inte. så nu sitter jag här framför datorn och vet inte vad jag ska hitta på. Kanske blir att fara och kolla på juniorerna senare när dom spelar, både killarna och tjejerna, men ska försöka dra med mig någon som är basketintresserad så det blir lite roligare. Men man ser ju vad som händer.

Mina inlägg blir alltid så långa, och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det. Jag brukar oftast skriva om så onödiga saker men skit i det. Vi hörs när vi hörs, ha det bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0