Lördag 9/10


Fyller ut inlägget med en bild från i somras.


Hej! dagen har väl varit ganska så bra. I morse vid 11 så följde jag med mamma ut med hundarna i skogen. Efter det så for jag till Tuna. Kvällen slutade på fritidsgården med en massa trevligt folk. Egentligen så har jag inte speciellt mycket att säga. Så det här inlägget blir ganska kort om man jämnför med dom andra.

Imorgon så vet jag inte vad jag ska göra, men alltid hittar jag på nånting. Just nu så kollar jag på en film på 3an som heter "The ringer" och den verkar bra men samtidigt ganska så långdragen. Själv föredrar jag skräckisar, och sånna filmer som det händer mycket i.

Nu ska jag fortsätta kolla på filmen och sen så ska jag gå och lägga mig.
Hoppas ni haft en bra Lördag för det har jag.
Godnatt!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0