Måndag 4/10


fyller ut inlägget med en gammal bild på mig och Clara från i början av 2009. I miss u ♥

Godkväll! Idag så började jag 10.20, och skulle egentligen slutat 12.40. Men jag hade lite rester i SO så jag stanna kvar på skolan och gjorde klart det , så sluta ungefär där kring 1-halv 2 tiden. Sen nu ikväll så har jag haft träning. Och det var hur skönt som helst att äntligen få va med och träna igen, dock så har jag fortfarande sjukt ont i ryggen så det var lite jobbigt att typ springa osv, men jag bet ihop!
Annars nu idag har jag inte gjort så mycket, har bara varit hemma. Imorgon börjar jag 8.35 och slutar halv 4. Känns ganska hemskt, men har lunch i över en timme, och sista lektionen är syslöjd så det är inte så farligt.

Snart ska jag krypa till sängs, eftersom att jag sovit väldigt lite dom senaste dagarna, och har sovit ganska så dåligt också, så humöret blir bara sämre desto mindre jag sover vilket inte är bra! Så vi får höras imorgon helt enkelt.


God natt!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0