Onsdag 6/10


Egobild från förra veckan.
 
Hallå! Skola idag som vanligt. Hade lunch i 2 timmar, så då for jag, Fanny, Fanny och Julia in till stan efter att vi käkat lunch på skolan. När jag slutat så for jag hem och jag och mamma for direkt in till polisstationen. Efter att vi varit där for vi på willys och sen for vi hem och åt middag.
Efter middagen så bytte jag om och sen så cykla jag iväg till sporthallen för att först kolla på killarnas match, och sen ha träning efter matchen. Träningen gick väl lite sisådär för att ryggen krångla.

Jag duschade för en stund sen och ska gå och lägga mig nu. Imorgon så är det ju skola, och sen efter middagen så kommer jag fara till Tuna. Vi får se när jag bloggar, antingen före skolan, efter skolan eller sen på kvällen.

God natt!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0