Söndag 3/10


En lite nyare bild från i veckan.


Hallå! Igårkväll så var jag på fritidsgården ett tag, bara för att komma ut och umgås med kompisar, och det var mycket trevligt! Idag så var jag först i Hälsans hus, eftersom att mitt basketlag hade match. Första matchen för den här säsongen. Och vi spelar inte bara i 96-serien(DU15) i år, utan vi spelar också i Juniorserien(DU18), alltså mot dom som är 93or och 94or. Och idag så spela dom mot Sunderbyn DU18, och vi vann! Vi ledde hela matchen, och tjejerna som spela var superduktiga! Fast ja, hela mitt lag är ju bra, jag kan inte säga nå annat än att vi helt enkelt är bäst! 
Efter matchen så for jag hem och börja direkt att städa. Jag själv är klar med mitt rum, men mamma och storebrorsan städar fortfarande. Funderar på att kanske hjälpa dom med resten av lägenheten, men brukar oftast va i vägen, men ska iallafall fråga om det finns nå jag kan göra.

Vi får se om jag uppdaterar ikväll, annars blir det nog imorgon, antingen före skolan eller efter skolan men det ser vi ju. Ha en fortsatt trevlig Söndag!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0