Storebror 18 år!! ♥


Älskade bror♥

Hallå! Jag kom precis hem från skolan och ska snart iväg igen. Paoppa kommer nämnligen och hämtar mig eftersom att jag ska dit och gratta min kära storebror som fyller 18 år idag! Ett stort grattis till honom. Så resten av dagen/kvällen kommer jag spendera hos pappa så ifall att jag bloggar en gång till idag så blir det nog ikväll skulle jag tro.

I morse innan jag drog till skolan så satt jag och gjorde detta collage med gamla bilder på mig och min storebrorsa och ja, här ovanför är ju resultatet. Jag älskar min storebror oavsett vad! Och som ni ser på två utav bilderna så har vi ganska kul med varandra emellanåt.
Ha en fortsatt trevligt dag!♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0