blogglusten är på botten..




Hejsan! som ni märker så har jag inte bloggat på sisådär 5 dagar. Och förlåt om jag säger att jag ska bli bättre på att uppdatera osv. Men det får bli senare ialalfall. För just nu så är väl inte blogghumöret på topp, och sen så får jag börja träna nu lite försiktigt, och sen har jag mycket läxa osv. -Bloggen får helt enkelt vänta.

Iallafall, nu i helgen så har jag varit i acruhallen från kl 8 på morgon till kl 8 på kvällen, alltså hela dagen både lördag och söndag. Det var ju BBD (BasketBollensDagar) så därför var jag där. Jag spelade inte matcher, men jag fick döma ganska så många matcher, typ dom som är födda 00 osv. Fick också dömma några 97 matcher, och det var nog det roligaste av allt.


Som jag skrev ovanför så kommer uppdateringen vara lite smått seg. Men det får ni respektera.
Bilden högst upp i inlägget en är ny bild, fast dock så har jag inte nån speciellt bra bild på hur hårfärgen är. Det var ju bara hårtoning, så varje gång jag duschar far lite färg ut. Så just nu är det typ lilabrunt.


Ni får ha det så bra till vi hörs igen!♥



Kommentarer
Postat av: kayeNN

Sjukt söt!

2010-09-21 @ 19:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0