Fredag 3/9


Bilden är fotad på fritidsgården. Och det är Elins bild.
Från vänster: Hanna, Elin, jag, Fred & Krille, Alen ligger ner.


Hejsan! Förlåt om jag inte uppdaterade igår. Hade bara inte ork att göra det. Iallafall som vanligt var det först skola. Kvällen spenderade jag på fritidsgården med Krille, Alen och en massa, trevligt trevligt. Vi sjöng karaoke och allt och det var hur kul som helst.
Nu idag var det också skola, en jobbig fredag eftersom att jag börjar 8.15, har lunch framåt 12 och sen så slutar jag 3. Där vid halv 11 så for jag till vårdcentralen för att träffa en läkare, och vi tog ett halsprov för att kolla så jag inte har nå virusgrejs eller vad det nu var, och vi får veta det till veckan om det visar nå. 

Jag har ätit middag för en stund sen och ska snart cykla iväg till örnäshallen för att först kolla på tjejernas träning. Jag får inte vara med för varken min mamma, sjuksköteskan eller läkaren. Så ja då är det bara att lyssna. Sen efter träningen kommer jag gå upp till fritidsgården för att ha fredagsmys där med en massa.



Denna låt sjöng vi på karaoke igår på gården.



Jaja ni får ha en bra Fredagskväll för det kommer iallafall jag ha!♥


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE - en kreativ fotoblogg

Ha en bra fredagskväll också! ;)

2010-09-03 @ 17:52:05
URL: http://jwestmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0