fredagsmys!

Hejsan! Kvällen spendera jag på gården. Först var det bara jag och nån till, och då gick jag och Micke som jobba där och hyrde 2 filmer, sen så fick jag idén att vi kunde baka, så då gick jag och Ann-Sofi och köpte ägg och mjölk. Sen så börja vi baka, och det blev Snoddaskaka, mycket gott! Dock blev inte glasyren speciellt bra, men det var gott iallafall.
Sen så umgicks jag bara med bl.a Adam, Anders, Fred, André, Viktor, Krille och ja, en massa andra också. Vi kolla på film och bara hade det mys.

Nu ska jag snart gå och sova, känner mig ganska så hängig, och vill absolut inte få feber. Imorgon ska jag iallafall spela Boule men 2 andra från mitt basketlag, eftersom att den nya skateparken och allt vad det nu är invigs då, och då ska vi representera Höken.

Vi får höras imorgon. Hoppas att eran fredagskväll varit bra för min har varit helt awesome!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0