jag lever!


Hejsan! Förlåt om jag inte blogga i Fredags innan jag for iväg, men hade inte riktigt tid. Iallafall, helgen har varit fantastisk! Mycket basket, skratt och en massa roligheter. Jag kunde inte träna nånting p.g.a hosta och ont i halsen osv, så det var lite tråkigt. Men annars har det varit jättekul! På lördagen och igår så jobbade jag på max. På lördagen gick jag med Maja, och igår med Emma. Helgens roligaste var då Ingrid, hon fick en att skratta hela tiden. Har tyvärr inga bilder, för kameran fick inte hänga med, och med mobilen har jag inte heller fotat nå.

Iallafall helgen har varit hur kul som helst, och då kändes det hemskt att komma till skolan. Även fast det var kul, fast bara lite. Kul att träffa kompisar osv. Fick sluta tidigare idag eftersom att B-O var sjuk så då hade vi ingen musik och det var jäkligt skönt. För Måndagar är mina längsta dagar, iallafall den här perioden. Börjar 8.15 och slutar 15.25. Det är tragiskt!


Ajja, nu ska jag nog bege mig till Moa, för har nämnligen inget annat att göra. Vet inte vad vi hittar på men, säkert nå kul. Vi har inte umgåtts på typ 2 år tror jag så det kommer bli kul.


Bloggar antingen när jag kommer hem senare, eller imorgon det får vi se. Ha det bra!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0