Makeover


Inte världens bästa bild på färgningsresultatet, kommer bättre bild!

Hejsan! Skolan idag var rätt chill. Hade inge spanska så hade hål i typ 1 timme. Sen hade jag musik och sen lunch. Då for jag och klippte mig. Sen for jag till skolan och sen for vi till stan för att vi skulle fråga alla politiker en massa frågor. Det tog typ 5 min  så hade typ rast i en timme om inte mer. Då for jag och köpte hårfärg och sen så for jag till skolan för att ha syslöjd.
Efter skolan for jag hem, åt middag och sen så färga jag håret. Efter det snabbstäda jag i rummet för sen fick jag besök. Vi pratade lite, och bara umgicks.

Nu sitter jag här, är helt slut i både kropp och knopp. Är förskyld, har ont i halsen och känner mig lagomt seg och hängig. Får se hur jag mår imorgon. Ska iallafall 7.15 till Helex för att prata med min sjukgymnast om mitt knä.


Jaja, nu ska jag snart gå och sova, vi får höras imorgon!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan felicia nu får du börja skriva du skriver hela tiden att det är dålig uppdatering men du börjar aldrig skriva mer än två dagar i rad!!

Och jag lever grejen snodde du från justin bieber!!

2010-09-17 @ 18:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0