orkar inte blogga.


Bjuder på en lite nyare bild.

Hej! Jag har inte blogga på över en vecka nu. Det var 9 dagar sen jag blogga sist och det har hänt väldigt mycket under tiden, speciellt dom senaste dagarna. Igår var jag inte på skolan, och idag så far jag inte heller för att jag har alldeles för ont i ryggen. Det som hänt vill jag verkligen inte ta upp på bloggen eftersom att det är nog många som vet vad som hänt. När allt det här är över så kanske jag berättar vad som hänt, men just nu så vill jag inte att fler ska veta om det eftersom att det redan är allt för många som vet om det på så kort tid.
Iallafall, i tisdags var jag på Helex och träffa Lasse. Och nu så har jag fått veta vad det är som är fel i mitt knä. Och han sa också att det inte är något som kan bli värre om jag springer osv, så nu får jag börja va med på träningarna helt, WIHO!

Orkar som inte berätta allt som hänt dom senaste dagarna, och speciellt inte det som hände i Lördags på kvällen, och sen det som hände direkt efter skolan i Tisdags, och ja, jag skrev ju varför här ovanför.
Nu ska jag nog äta frukost eller nånting, och sen ska jag nog lägga mig på soffan och kolla nån film eller så, för jag har fruktansvärt ont i ryggen.


Jag ska försöka bättra mig när det gäller bloggandet, det lovar jag!



Kommentarer
Postat av: Anonym

felicia det är typ nippslip på bilden och min teori om varför du har ont i ryggen är att du har för tunga bröst!

2010-09-30 @ 15:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0