sen blogging..


Hejsan! Orkar inte skriva så mycket så berättar bara lite kort vad som hänt under dagen. Jag blev väckt av mamma typ 45 minuter efter att jag egentligen borde ha vaknat. Jag blev sur för att alarmet inte ringt. Vart ännu surare för att jag var tvungen att stressa in i duschen. Sen fixa jag mig och gick till Amanda Sen drog vi till skolan. slutade halv 4 och då gick jag hem. ungefär kvart i 6 cykla jag till sporthallen och kolla på tjejernas träning. Efter träningen cykla jag hem, åt middag, och sen så la jag mig framför tvn.

Jag tycker att dagen har varit hur seg och tråkig som helst. Och sen så vakna jag på fel sida också och morgonen började absolut inte bra! Men det är nånting jag får ta igen imorgon eftersom att jag är ledig då. Fast ja, kommer inte kunna sova hur länge som helst eftersom att jag måste till skolan där vid halv 11 för att träffa min musiklärare lite snabbt för att vi ska prata om mitt panflöjtspelande och vilka tider jag kan komma och spela hos hon osv.


Fotad under Tjejer Typ Tolv 2008.



Nej nu ska jag snart gå och sova för jag är sjukt trött, och jag behöver verkligen sova, eftersom att jag inte vill vakna på fel sida igen och va sur hela dagen. Vi får höras imorgon. Godnatt!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0