Segt...

Hejsan! Första september var det ju igår. Blev en lite sen bloggning. Men iallafall, Dagen bestod av skola först, sen så färga jag Amandas hår. Efter det for jag hem, åt middag, fixa mig, drog till amanda och vi drog till gården. Där hade jag hur kul som helst med Fred, Krille och Anders. Sen kl 8 hade jag träning. Kunde dock inte va med (igen) pga förkylning och ont i halsen. Börjar bli ganska så less på denna förkylning, det verkar som att det bara blir värre för varje dag.

Men iallafall, nu ska jag gå och sova för är sjukt trött. Börjar 8.15 imorn, så det känns som att det kommer vara en riktigt ovanlig seg dag på skolan. Jaja, vi får höras imorgon. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0