Söndag 5/9

Gokväll! Idag har jag bara varit hemma och slappat. Vakna där vid 10, ganska skönt att få sova ut, eftersom att det är ännu en skolvecka då man måste kliva upp före fan på morgon. Fast ja, på Tisdag är jag ledig WIIHO!! Ganska så skönt att va ledig, fast då finns det inte så mycket att göra eftersom att alla andra som går på andra skolor är i skolan.
Det är nämnligen så att det är en heldag av elevens val, och vissa har hel- och halvdagar medans andra har varje tisdag. Och jag är en av dom som har varje tisdag. Det beror på vad man väljer för elevens val, och jag har textilslöjd så jag har varje tisdag.

Nu ikväll vet jag inte vad jag hittar på. Garanterat så blir det nog att jag är hemma och gör ingenting. Men vi får ju se, eftersom att kvällen fortfarande är ung.


Vi får höras senare. Ha en fortsatt bra Söndag!♣





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0