Torsdag 9/9



Hejsan! Förlåt om uppdateringen varit lite usel, men det är som så mycket nu, Skola, basket, läxor osv. Och sen när jag inte är i skolan, gör läxorna eller lirar basket så är jag med mina kompisar. Och sen på kvällarna har jag som inte så stor lust att blogga. Är dels trött men tänker alltid "Äh, det kan jag göra imorgon".

Men iallafall, som vanligt nu under dagarna har jag ju varit i skolan, förutom i Tisdags då jag var ledig. Igår på kvällen så var jag på gården och hade det trevligt med lite folk. Bortsett från att typ en kille som går i min klass som heter Henrik förföljde mig vars jag än gick, det var lite läskigt. Men skit samma!
Idag så var alla 8:or på skogsvallen, iallafall till kl 11. Sen hade vi lunch. Jag hade lunch från 11.00-12.50. Då hade jag HK och sen så sluta jag. Då vandra jag runt på skolan med Ewe eftersom att hon vänta på att Linn skulle sluta. När hon slutat så gick vi hem till Ewe och kolla tv, fast jag var ba där en stund. Sen for jag hem, åt middag och sen så satte jag mig här framför datorn.

Ikväll hade jag väl lite planer, men det verkar som att det inte blir nånting. Så jag funderar på att fara iväg till Gården, eftersom att det inte är allt för sent ännu. Det får nog bli så att jag trampar iväg till gården.
Vi får höras senare! Ha en fortsatt bra dag!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0