But I still feel the same..


Uppdateringen har varit väldigt dålig nu i veckan, men det beror på att jag haft det ganska jobbigt den här veckan. Har det fortfarande jobbigt, men det är inget jag tänker gå in på här på bloggen för att det är för privat.

Anywayy, så far jag upp till Luleå imorgon för att fira jul med min pappa, farmor, faster och mina bröder vilket kommer bli mysigt. Och sen så var det lucia i tisdags, och bilder från luciatåget kommer nu i helgen eftersom att jag måste börja stänga av datorn nu för att den ska packas ner i resväskan för att min storebror ska kolla igenom den för att den krånglar för mig hela tiden.

Vi får höras imorgon när jag har landat och kommit hem till pappa osv. Ha en bra torsdagskväll!

Ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0