I'm back BITCHES!


Nu efter en lååååååång bloggpaus så är jag tillbaka igen! Nu är det december, vilket betyder att det snart är jullov, julafton och sen till och med nyår. Det här året har gått väldigt snabbt, iallafall vad jag tycker. Det har oxå hänt väääldigt mycket i mitt liv, men vad som hänt under året kommer jag lägga upp i bilder med lite text månad efter månad senare.

Anyway! Nu när jag haft en bloggpaus så har det väl oxå hänt ganska mycket. Jag har umgåtts med min pojkvän, vilket inte är så förvånande, sedan har jag umgåtts med Amanda och gått på bio med henne och kollat på den nya Twilight. Sen har jag oxå köpt en ny kula till min piercing, vilket det kommer bild på sen när jag kommer hem. Och sen har det hänt en massa andra grejer oxå vilket jag inte orkar ta upp.

Just nu är jag i skolan, lektionen börjar nu så nu måste jag snabba mig. Har SO och då jobbar vi om jordens inre och yttre, och det ska vara inlämnat på fredag, och det här är den sista SO lektionen nu i veckan så jag måste bli klar med arbetet nu, fast det kommer jag hinna.

Bloggar när jag kommer hem, ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0